Administration av personal

För en smidig hantering av anställningsbevis och intyg

När en medarbetare har registrerat sig i stämpelklockan och ni har lagt till anställningsuppgifterna skapas automatiskt ett digitalt anställningsbevis. Vid behov kan ni sedan, med bara ett klick, skapa ett färdigt arbetsgivarintyg och skicka det direkt till Arbetsgivarintyg.nu. Vår smidiga lösning för intyg och bevis sparar både tid och energi för våra kunder.

Förenkla administrationen

Informationen på personalkortet följer som en röd tråd genom hela systemet så att ni alltid har den nära till hands.

Samla all information

I personalregistret kan ni, förutom anställningsuppgifter, lägga till kontaktuppgifter till anhöriga och personliga anteckningar. På så sätt finns all information samlad på ett ställe.

Skräddarsy rätten till information

Ge anställda olika nivåer av rättigheter i systemet beroende på vilka delar de ska ha tillgång till. Rättigheterna ställs in på individnivå enligt era önskemål.

Kom igång med Personalkollen

Gör som tusentals andra nöjda kunder. Beställ Personalkollen idag så ser vi till att du får allt du behöver och hjälper dig att komma igång!

Beställ idag