![logo-gradient](https://swift.elastx.cloud:443/v1/AUTH_c6f0ad5fd4c440daa120c93f9a0a0dcb/personalkollen-prod-media-files/public/images/logo-gradient.width-280.png)
Vi har utvecklat marknadens mest användarvänliga analysverktyg. Vi levererar insikterna ni som restaurangägare behöver för att ta de viktigaste datadrivna besluten. Enkelt att förstå – för att du ska kunna ta action direkt!
Vi har utvecklat marknadens mest användarvänliga analysverktyg. Vi levererar insikterna ni som restaurangägare behöver för att ta de viktigaste datadrivna besluten. Enkelt att förstå – för att du ska kunna ta action direkt!
Med vår långa erfarenhet och omfattande analys av kunddata, tillsammans med insikter från branschexperter, har vi identifierat de viktigaste nyckeltalen och vet exakt hur de ska beräknas. Vi garanterar att våra beräkningar är korrekta, vilket möjliggör för er att helt fokusera på det operativa arbetet.
Slipp väntan på månadsavslutet för att ta reda på hur det har gått. Med hjälp av Analys+ får du både koll på försäljning och kostnader per dag, med en enastående precision.
Rätt analyser till rätt personer i rätt tid. Se till att dina nyckelpersoner får den analys de behöver för att förbättra sin verksamhet. Med den automatiska rapporteringen trillar all nödvändig data ner i inkorgen precis när du behöver den.
Tack vare Personalkollens stora utbud av befintliga kassaintegrationer och fulla koll på personalkostnader så har vi allt du behöver för att kunna vara igång på nolltid.
Registrera dig för tjänsten, vi synkar alla data – du är igång innan kaffet hunnit bli klar!
Vill du veta mer om hur Analys+ kan bli en del av din verksamhet. Skicka oss din mailadress så kontaktar våra säljare dig!