För dig som driver butik

Personalkollen är ett komplett personal- och lönesystem för dig som driver butik.
Schemalägg din butikspersonal och betala ut löner via systemet med några få knapptryckningar.

Med Personalkollen sparar du tid som du kan lägga på annat och kapar även dina revisionskostnader. Systemet underlättar dessutom inte bara för dig som butiksägare utan även för din personal. De anställda ser sitt schema och den lön som ska bli utbetald direkt i appen.

personalkollenforbutiker

Schemalägg enklare

Signera anställningsavtalen digitalt, schemalägg med hjälp av drag-and-drop och betala ut lönerna med ett klick. Allt i samma system!

stampelklockabutik

Stämpelklocka för butiker

Vår stämpelklocka är ett säkert alternativ för dig som butiksägare. Dina medarbetares instämplade tider registreras, du som chef får notiser vid minsta avvikelse att godkänna och de godkända tiderna används sedan som underlag för löneutbetalning. 

  • Det bästa med Personalkollen är supporten, just kunskapen och hjälpsamheten är jag otroligt tacksam för.
    Patrik Attini Hotell Södra Berget
  • Bytet till Personalkollen gick hur smidigt som helst. Systemet blir bara bättre och bättre med de nya uppdateringarna som sker titt som tätt, och supporten, ja den är riktigt grym!
    Sofie Ledin Sherlocked Live Theatre
  • Idag räcker det med några knapptryck och lönerna är klara under halvtimmen
    Marco Baudone MAMA

Kom igång med Personalkollen

Gör som tusentals andra nöjda kunder. Beställ Personalkollen idag så ser vi till att du får allt du behöver och hjälper dig att komma igång!

Beställ idag