Boka demo

För dig som driver butik

Personalkollen är ett komplett personal- och lönesystem för dig som driver butik.
Schemalägg din butikspersonal och betala ut löner via systemet med några få knapptryckningar.

Med Personalkollen sparar du tid som du kan lägga på annat och kapar även dina revisionskostnader. Systemet underlättar dessutom inte bara för dig som butiksägare utan även för din personal. De anställda ser sitt schema och den lön som ska bli utbetald direkt i appen.

personalkollenforbutiker

Schemalägg enklare

Signera anställningsavtalen digitalt, schemalägg med hjälp av drag-and-drop och betala ut lönerna med ett klick. Allt i samma system!

detaljhandel@2x

Stämpelklocka för butiker

Vår stämpelklocka är ett säkert alternativ för butiksägare. Medarbetarnas stämplade tider registreras, chefen får notiser vid avvikelser och de godkända tiderna används sedan som underlag för löneutbetalning. Vill ni veta hur Personalkollen kan effektivisera er verksamhet eller behöver ni hjälp att komma igång? Kontakta gärna vår support!

Kom igång med Personalkollen

Gör som tusentals andra nöjda kunder. Beställ Personalkollen idag så ser vi till att du får allt du behöver och hjälper dig att komma igång!

Beställ idag