Om Personalkollen


Personalkollen består av innovatörer och entreprenörer inom personal- och lönehantering.

Personalkollen startade upp verksamheten 2011. Marknaden letade efter ett system som innehöll mer än bara en enstaka funktion. Ofta använde man sig av två eller tre olika system som kompletterade varandra, vilket ledde till höga kostnader. Idén utvecklades således till ett enda system, ett komplett personal- och lönesystem som även kan kopplas mot kassasystemen för att enkelt läsa över försäljningssiffror.

Personalkollen har sedan 2011 fortsatt att utvecklas både som system och organisation. I utvecklingen av systemet har vi uppmärksammat våra kunders idéer och behov samt valt att eftersträva Personalkollens mission att alltid ge kunden en hög grad av användarvänlighet och funktionalitet som förenklar samt sparar tid i vardagen.

Idag har vi ett väl beprövat system som flera stora kunder använder och är mycket nöjda med. Vi på Personalkollen är övertygade om att vi kan hjälpa till att lyfta din verksamhet, dels genom ett komplett system men också genom att erbjuda en fantastiskt bra support.